Один з найбільш сумнівних методів підвищення до себе уваги є розпивання алкогольних напій з подругою і активна демонстрація цього процесу в соціальній мережі.

Частина шанувальників активно обурюється з приводу популяризації даної теми серед цільової аудиторії співачки, якими є діти шкільного віку. Судячи з коментарів фан-сторінки під публікаціями Дорофєєвої, можна зробити висновок, що ці групи ведуть дівчатка 12-14 років, які є затятими фанатами творчості співачки.

На останньому рекламному ролику, який був опублікований в Instagram, Дорофєєва готує коктейль в компанії кращої подруги. Напій досить відомий в широких колах споживачів, і він володіє невеликим відсотком алкоголю. Заради більшої ефектності видовища, співачка одягла оверсайз светр, з-під якого видно короткі велосипедки. Подруга знаменитості одягнена практично так само.

В основному коментарі не мають негативного забарвлення. Однак зустрічаються і ті, хто відкрито незадоволений публічною поведінкою зірки, на яку рівняються діти і підлітки.

Раніше інформаційний портал Hyser повідомляв, що Наташа Корольова публічно зізналася в почуттях до Ігоря Ніколаєва.

Також, у Мережу злили знімки, на яких Євген Кошовий був зі знатною шевелюрою.

Нагадуємо, що оголений Максим Галкін вискочив на вулицю і потрапив в об'єктиви камер.