В Міносвіти назвали допустиму кількість уроків для школярів

У Міністерстві освіти визначилися з кількістю уроків для учнів починаючи з 5 по 9 класи. Від цього рішення буде залежати, яке навчальне навантаження на школярів буде в залежності від віку учня. Детально про рішення Міносвіти повідомляє портал Освіта.

Право регулювати рівень навантаження матиме Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, а також Державний стандарт базової середньої освіти.

Для шкіл, де встановлено 5-денний навчальний тиждень кількість годин буде наступною:

  • 5 - й клас-28 годин;
  • 6-ий клас-31 год;
  • 7-ий клас-32 години;
  • 8-ий і 9-ий класи - 33 години.

Також затверджено річне навантаження на учнів. Найменше вона становитиме для учнів 5-ого та 6 - ого класу-2 065 годин, школярам з 7 по 9 клас встановлено по 3 430 годин.

Крім цього, на додаткові заняття, в які входять консультації та групові заняття ще відведено 227,5 години.

Якщо учень ходить в 5-ий і 6-ий класи, тоді додаткові заняття в тиждень повинні становити 2 години, для учнів 7-8-их класів - по 1 годині на тиждень, а для 9-ого класу - 0,5 години на тиждень.

У Міністерстві освіти України запевняють батьків і школярів, що навчальне навантаження за тиждень сильно не змінилося згідно із затвердженим навчальним планом.

При цьому, Міністерство рекомендує проводити уроки фізкультури для учнів 7-9 класу не менше трьох разів на тиждень. Години на фізичну культуру не входять в план гранично допустимого навантаження на учнів.

Раніше портал Hyser повідомляв, що водій маршрутного таксі з Херсона прославився на всю Україну. Він не бере за проїзд у школярів, якщо ті добре вчаться. Однак, безкоштовно школярам за хороші оцінки можна проїхати тільки по одному маршруту.

Також ми писали, що з 24 лютого Україна повертається до адаптивного карантину і поновитися поділ областей на зони. Стало відомо, як працюватимуть школи.

Нагадуємо, що 16-річна блогерка потрапила в мовний скандал.Вона у відео заявила, що їй не подобається говорити українською мовою, а також бісить звучання.