У мережі з'явилася інформація про те, що деякі клієнти одного з найпопулярніших українських фінансових установ, зазнали матеріальних збитків.

Йдеться про "Приватбанку" і клієнта, імовірно, з міста Запоріжжя. Він розповів про те, як позбувся трьох тисяч гривень через несправність банкомату. Коли він почав виконувати маніпуляції, щоб зняти готівку, банкомат раптово почав «перезавантажуватися», а потім і зовсім вийшов з ладу. Про це повідомляє Інформаційний портал УНІАН.

Ситуація сталася рано вранці, коли чоловік знімав зазначену вище суму в банкоматі, який розташований на бульварі Шевченка, 24 в магазині «Україночка». Перед видачею грошових коштів банкомат просто вимкнувся.

"Після включення банкомат видав мені мою картку, але грошей не видав, і почав перезавантаження, по кінця якої повідомив, що він несправний. Прийшовши на роботу, я подивився в Приват24 останні транзакції по моїй картці і побачив, що гроші я отримав. Прошу розібратися в цій ситуації і повернути мені 3 тисячі грн., які я не отримував", - написав обурений клієнт.

Варто відзначити, що на цей відгук послідувала реакція представника банку, який порекомендував потерпілому оформити заявку в службі онлайн-підтримки для ідентифікації, уточнення обставин і перевірки зазначеної інформації.

До слова, нещодавно стало відомо про те, що ПриватБанк всерйоз візьметься за перевірку клієнтських карткових рахунків, щоб обчислювати тих, хто приховує "тіньовий" дохід. При цьому викликати сумніви у представників банку можуть будь-які фінансові операції і якщо буде встановлено, що має місце злочинна схема, то вони можуть повідомити про це в правоохоронні органи.

Раніше "Hyser" писав про те, що банкомати ПриватБанку списують гроші з рахунків і не видають готівку.

Також наш портал розповів про те, що ПриватБанк ввів обмеження на грошові перекази.

Нагадуємо, що українцям розповіли, як заощадити на оплаті штрафу за порушення ПДР.