Збій в терміналі Приватбанку залишив клієнтку без грошей

Один з найбільших банків України ПриватБанк постійно працює над поліпшенням сервісу, впроваджує передові технології, проте неприємні інциденти з клієнтами все ж трапляються. Так, клієнтка поскаржилася, що термінал ПриватБанку "з'їв" 1000 гривень. Негативний відгук українка залишила на сайті Мінфін.

Клієнта розповіла, що інцидент стався 8 березня в місті Бориспіль, коли вона здійснювала платіж на карту через термінал ПриватБанку. Вона зазначила, що внесла в термінал кілька купюр загальною сумою 1500 гривень, проте на екрані відобразилося, що зараховано тільки 500 гривень. Користувач, який стояв поруч порадив не закінчувати операцію і звернутися за допомогою на "гарячу лінію" банку.

Негативний відгук клієнтки. Фото: скріншот minfin.com.ua
Негативний відгук клієнтки. Фото: скріншот minfin.com.ua

Звернувшись в службу підтримки, клієнтці сказали, що гроші будуть повернуті на її карту і порадили завершити операцію. Однак після завершення операції виявилося, що на зазначену карту було зараховано всього 500 гривень, а на карту клієнтки повернення коштів не відбулося.
Клієнтка ще кілька днів зверталася за допомогою на" гарячу лінію " в надії повернути зниклі кошти, проте представники банку відповідали, що ніякої помилки в проведеній операції не бачать.
На скаргу клієнтки відреагував представник ПриватБанк. Він попросив вибачення за незручності і зазначив, що в події немає умисних дій співробітників банку, так як трапилася технічна помилка. Представник фінустанови зазначив, що на даний момент питання вирішене і гроші повернулися на рахунок клієнтки.
Раніше портал Hyser повідомляв, що ПриватБанк пояснив чому блокують платежі з Інтернет-картки. У фінустанові розповіли, як діяти у разі виникнення такої проблеми.
Також портал Hyser інформував, що клієнти ПриватБанку все частіше скаржаться на збої в терміналах. Через некоректну роботу терміналів частина сплачених грошей не відображається.