Один з клієнтів Ощадбанку поскаржився, що фінустанова нібито помилково видала йому найдорожчу корпоративну карту. У банку пообіцяли вирішити це питання.

Інформація про це з'явилася на сторінці Ощадбанку в Facebook.

Один з незадоволених користувачів повідомив, що банк видав для його ОСББ найдорожчу корпоративну карту за 1500 гривень. При цьому є звичайна карта, яку можна придбати всього за 200 гривень.

Чоловік був в шокований та не розумів, чому він повинен переплачувати та чому банк не попереджає і не цікавиться у клієнта, яка картка буде для нього вигідніше.

Клієнт запитав у співробітників Ощадбанку, коли за цю "помилку" йому повернуть гроші.

Співробітник головного офісу банку відповіла чоловікові в особистих повідомленнях і пообіцяла розв'язувати це питання.

Тим часом варто відзначити, що багато користувачів були незадоволені роботою програми "Ощад24". Також люди скаржилися, що не можуть зайти в Особистий кабінет. Юзери писали, що їм регулярно при спробі зайти в кабінет видає помилку. Не рідкісні різні проблеми з паролем. Проблематично було й оплатити комунальні послуги.

Співробітник банку намагалася допомогти всім користувачам, які звернулися зі скаргою. Багатьом рекомендували звернутися до контакт-центру банку: 0800210800.

Раніше "Нyser" писав про те, що Ощадбанк запустив 12 іпотечних центрів у 10 українських містах.

Також наш портал повідомляв, Ощадбанк залишився єдиним банком в Україні, що не входить в систему гарантування вкладів фізичних осіб.

Нагадуємо, українські банки почнуть співпрацювати з виконавчою службою.