В одному зі штатів США колись продавали і продукцію російського автопрому

Про те, що виставковий зал в Техасі пропонував для покупки автомобілі виробництва "Горьківського автомобільного заводу", але не рядовим американцям, повідомляє видання "The Drive".

У далекому 2000 року, в невеликому шоу-румі північноамериканського штату на реалізацію виставили цілих дві "ГАЗелі", два "Соболя" та дві "Волги". Примітно, що один з легкових автомобілів був не серійним, а концептуальним зразком ГАЗ-3111. Але, через те, що російські авто не пройшли відповідну сертифікацію в США, то і пропонувалися автомобілі не звичайним громадянам, а тільки гуртовикам з Південної та Центральної Америки. Зокрема, передбачалося, що основна маса автомобілів піде в сусідню з Техасом Мексику.

Володів цим крихітним автомобільним центром частково "ГАЗ", і частково американець Холт Хікман. Відзначимо, що Хікману, який і був автором комерційної ідеї, також належали компанії "ECTC" і "Hickman", досить тривалий час поставляють системи охолодження під брендом "SCS / Frigette" як в Нижній Новгород, так і в Тольятті.

ГАЗ-3111. Фото: скріншот thedrive.com
ГАЗ-3111. Фото: скріншот thedrive.com

Втім, надії американця так і не збулися. Здавалося б, перспективний ГАЗ-3111 все ж так і не пішов у серію. А низька вартість звичайної "Волги", хоча і становила всього лише 5 000 доларів, так і не зацікавила дилерів з Південної Америки. Зауважимо, що такі ж смішні ціни були й на решту продукції "ГАЗу": за "Соболь" просили 8 000, а за "ГАЗель" - 10 000 Доларів США. Продати, за весь час існування, змогли всього 1 000 автомобілів, із запланованих 25 000. Такий низький рівень пропозицій був викликаний, мабуть, тим, що ринок Південної Америки вже був перенасичений продукцією "АвтоВАЗу", який і поставляв туди більш набагато більшу кількість автомобілів щорічно.

До слова, раніше "Hyser" писав про те, наскільки тільки за цей рік подорожчали всі види автомобільного палива в Україні.

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, як буде виглядати "Таврія", якщо замінити їй двигун і трансмісію продукцією німецького автопрому.

А до цього "Hyser" розповідав про те, що після "Славути", Запорізький автомобільний завод повинен був запропонувати покупцям нову модель, "Ладогу".