Як виглядала перша концептуальна модель повнопривідного ГАЗ-63

Ретро-фотографію концептуальної моделі вантажного авто опублікував у своєму Telegram-каналі паблік "Загадки історії".

Відзначимо, що це автомобіль випускався в період з 47 по 68 роки минулого століття на Горьківському автомобільному заводі. Все було випущено близько 450 000 штук. "Серцем" вантажівки була силова бензинова 6-рядна установка від попередньої моделі, ГАЗ-51. Об'єм двигуна становив 3,6 літра, з потужністю в 70 кінських сил. Коробка передач була механічною, 4-х ступеневою. Крім цього, в автомобіля був повнопривідна конструкція, з посиленою рамою, а передній міст міг відключатися. Також тиск в односхилих, тепер уже перевірених колесах, можна було регулювати, що підвищувало прохідність вантажівки. А на фото показані авто на шинах, які поки використовувалися для вивчення можливостей збільшення прохідності, і були експериментальними.

Газ-63 на експериментальних шинах. Фото: телеграм-канал "Загадки історії"
Газ-63 на експериментальних шинах. Фото: телеграм-канал "Загадки історії"

Для комфорту водія в кабіні розташували обігрівач, але він подавав тепле повітря тільки на лобове скло кабіни. До ніг же шофера тепло надходило тільки при русі вантажного автомобіля. Вантажність ГАЗ - 63 становила не більше 2 тонн.

Втім, і зараз є автолюбителі, які шукають ці автомобілі, відновлюють або ж роблять тюнінг на замовлення. Ентузіасти не тільки змінюють на краще начинку кабіни, але модернізують радянський автомобіль повністю. Зокрема, встановлюють на нього більш сучасні двигуни, після чого ГАЗ-63 стає набагато економніше в експлуатації. Таким чином, іноді на базі вантажного автомобіля високої прохідності можна створити як мікроавтобус, так і пікап, при цьому його позитивні властивості не втрачаються. Однак, для таких змін необхідно вкласти досить великий обсяг коштів і часу.

До слова, раніше "Hyser" писав про те, що українських водіїв чекають нові штрафи.

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, як виглядає легендарна "Ява", що пролежала в гаражі близько тридцяти років.

А до цього "Hyser" розповідав про те, що болгарські майстри перетворили ВАЗ - 2101 в елітне авто.