У мережі показали раритетний "Москвич" 410Н

Про повнопривідний автомобіль, який випустили в СРСР ще в 50-х роках минулого століття, розповів YouTube-канал"Кузня Тест драйву".

Перший "Москвич"410 спустили з конвеєра в 1957 році, за 12 місяців виробництва було випущено всього близько 3 000 автомобілів. А вже в 1958, вийшла модифікована версія цього автомобіля, що отримала індекс "Н", і призначена для експлуатації в некомфортних умовах, на ґрунтових дорогах, а покупцями повинні були стати радянські аграрії. Вироблявся перший радянський "позашляховик" кілька років, проте особливою популярністю у покупців він не користувався, через те, що його вартість стартувала з 18 000 дореформених радянських рублів.

Це перший повнопривідний автомобіль, розроблений в СРСР, і випущений не для потреб Радянської армії, але через ціну, основна маса авто все одно пішла в державні структури. В основі 410Н лежить попередня модель, М-402. Сам же "Москвич" 410Н випускався до 1961 року. Дизайн в оновленої версії залишився практично тим же, хіба що кліренс був збільшений до 220 міліметрів. Втім, корпус авто також посилили, і встановили важільні амортизатори, замість тих, що були в базовій моделі, телескопічних.

"Москвич" 410Н. Фото: скріншот YouTube-відео.
"Москвич" 410Н. Фото: скріншот YouTube-відео.

Не забули замінити й двигун: замість використовуваного в М-402 мотора об'ємом в 1,3 літра і потужністю в 35 кінських сил, встановили інший, від М-407, у якого потужність досягала позначки в 45 кінських сил. Оновлений Силовий агрегат дозволяв досягати граничної швидкості в 90 кілометрів на годину, але тільки на рівних трасах, і при ідеальних погодних умовах.

"Москвич" 410Н. Фото: скріншот YouTube-відео.
"Москвич" 410Н. Фото: скріншот YouTube-відео.

Ще однією інновацією стала технічна складова: в салоні з'явився радіоприймач, роздільні спинки сидінь з можливістю змінювати кут нахилу (чого не було раніше в радянських авто). Таким чином, водій отримував практично той же комфорт, що і "цивільні" М-407 і М-410. Але, все ж одним з основних мінусів даного "позашляховика" було те, що попри високий кліренс і відносно потужний двигун, вузька колісна база не дозволяла йому повноцінно долати ґрунтові дороги, якщо перед ним вже проїхали вантажні авто, і на шляху була розбита колія.

Трохи більше подробиць і нюансів, можна дізнатися, переглянувши нижче розміщене відео.

До слова, раніше "Hyser" писав про те, що "Запорізький автомобільний завод" приступив до масового виробництва автомобілів південнокорейської розробки.

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що може вийти з двох половинок ЗАЗ-968, та нестачі коштів і фантазії.

А до цього "Hyser" розповідав про те, що для українських водіїв приготували "сюрприз". Штрафи досягнуть європейських розмірів.