В руки автоблогеру потрапила вкрай незвичайна машина, створена для інвалідів

Після Другої світової війни в Радянському Союзі з'явилася величезна кількість інвалідів, потреба яких в елементарному переміщенні по місту потрібно було задовольняти. Тому протягом всієї післявоєнної історії СРСР створювалися спеціальні автомобілі , пристосовані під потреби людей з обмеженими можливостями, які в народі прозвали просто "інвалідками". Одна з таких машин потрапила в руки блогеру з каналу "Іван Зенкевич PRO автомобілі".

Цей автомобіль, в цілому, автомобілем не вважається — це мотоколяска СМС С3Д. Знайдений екземпляр відрізняється майже первозданним станом - його пробіг становить всього 26 кілометрів. Випустили автомобіль в 1982 році. Інвалід, який в цьому ж році отримав "інвалідку", проїхав на ній буквально кілька кілометрів, після чого відправив її в теплий дерев'яний гараж, де вона простояла не сходячи з місця аж до 2017 року.

Примітно, що спочатку СМЗ С3Д проектувався на Горьківському заводі і призначався абсолютно для інших завдань. ГАЗ-18 повинен був стати маленьким, але прохідним автомобілем для села і повинен був оснащуватися двигуном із ЗАЗ-965. Однак, щось пішло не так, і в серію автомобіль не пустили. Ще через кілька років автомобіль все-таки втілився у вигляді "інвалідки", що, однак, у незнаючого автомобіліста може викликати подив, адже для машини, призначеної для інвалідів, у С3Д надто вже незвичайний дизайн. Всього "інвалідка" простояла на конвеєрі з 1970 по 1997 роки

Варто відзначити, що в технічному плані С3Д, звичайно, був жахливий. Незважаючи на те, що в прототипі компоновка повинна була бути класичною, двигун так і залишився ззаду, при тому, що від мотора ЗАЗ довелося відмовитися. Кузов автомобіля зібраний з штампованих листів металу дуже малої товщини з дуже поганою якістю підгонки, Динаміка у автомобіля фактично відсутня, а грубку нинішні власники "інвалідки" навіть побоюються включати.

Окремої згадки вартий салон автомобіля. Оскільки це "інвалідка", то і управління в ній адаптовано під інвалідів, в зв'язку з чим, наприклад, зчеплення включаеться спеціальним важелем, встановленим під кермом, а гальмо — ручне. У той же час, салон неймовірно тісний. Навіть з урахуванням того, що під ноги місце просто не передбачено, в салоні проблематично розмістити навіть милиці, не те, що інвалідний візок.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що експерти порівняли два автомобілі, зібрані на території Митного союзу — Lada Vesta і Chevrolet Cobalt і з'ясували, хто з них краще.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що відомий автовиробник з Південної Кореї " KIA " надав партію перспективної військової техніки, яку вже отримали Об'єднані Арабські Емірати.

Також "Hyser" писав, що не так давно "АвтоВАЗ" продемонстрував автолюбителям фейсліфтінг позашляховика Lada Niva, у якого досвідчені автолюбителі відразу виявили кілька серйозних недоліків.