Багато автолюбителів погодяться, що поєднання кузова ретро-кара і електричної начинки – набирає обертів явище. Ще б пак, сучасний електричний привід позбавляє стару машину від багатьох проблем-починаючи зі слабкої динаміки і закінчуючи непередбачуваністю відмов у дорозі.

Автор представленого тут проекту взяв за основу ВАЗ - 2106 пізніх серій.

Завдяки точному розрахунку під капотом "Жигулів" помістилося багато компонентів: батарея, контролер, конвертер, два компресори, піч.

При цьому на своїх місцях залишилися нерозрізні задній міст, Карданний вал і навіть коробка передач. В принципі," чотириступка " електромобілю необов'язкова, але це хороший спосіб обійтися без саморобного (або китайського) редуктора невідомого рівня надійності.

Додавання важкої батареї (170 кг) компенсувалося скасуванням не менш важкого (120 кг) двигуна внутрішнього згоряння і його допоміжних систем. Рознесене розміщення акумуляторів (про це читайте нижче) дозволило зберегти в прийнятних межах розподіл мас по осях.

Триповерхова "етажерка" з 16 акумуляторами помістилася під капотом над двигуном, а плоский блок з 14 акумуляторів – під підлогою багажника.

Читайте також:

Постраждають в першу чергу: астролог назвав українські міста, в яких буде небезпечно.

Путін відправляє в Україну "батальйон смертників". Інших варіантів немає.

Дуель у небі: український пілот на МіГ-29 збив росіянина на Су-35.