Схоже, що план з локалізації виробництва іномарок в Росії терпить фіаско. Причому мова йде вже не тільки про європейські моделі, виробництво яких встало більше через політичні, ніж логістичних казусів, але і Корейські та китайські бренди. Через проблеми з доставкою комплектуючих, багато з яких йшли через Європу, випуск локалізованих моделей опинився під загрозою. Наскільки впало виробництво-видно зі статистики продажів за квітень.

Щоб вирішити цю проблему компанії Kia, Hyundai, Genesis і Haval почали в спішному порядку сертифікувати імпортні версії тих моделей, які раніше випускалися в Росії. Те ж саме стосується і кросоверів Geely, які збирали в Білорусії: везти сюди машинокомплекти зараз занадто накладно і довго – простіше завозити готові автомобілі безпосередньо з Китаю, як це робить Chery.

Так У Geely вже сертифіковані Coolray і Atlas Pro китайської збірки. І з зовсім свіжого-схвалення типу транспортного засобу, видане на початку травня на китайські Haval Dargo, хоча недавно було оголошено про початок виробництва цього кросовера на заводі в Тульській області. ОТТС, оформлені Росстандартом на зібрані в Кореї машини, також отримали Kia K5, Soul, Seltos і Stinger, Hyundai Santa Fe, Genesis G70 і GV80.

Якщо проблеми з логістикою компонентів не будуть вирішені, то це може поставити хрест на виробництві іномарок в Росії і поховати цілий кластер економіки, який викличе хвилю звільнень як на самих автозаводах, так і на заводах російських постачальників. І високі мита укупі з утилізаційним збором, які повинні були захистити наш ринок від імпорту іномарок і стимулювати розвиток локального автовиробництва, на тлі злетіли цін і дефіциту машин тут вже не допоможуть.

Читайте також:

Буде перемога: на заблокованій "Азовсталі" відкрився "небесний портал". Фото.

Увійде в історію: Mcdonald's назавжди йде з Росії.

Повернення в СРСР: росіяни відродять випуск "москвичів". Вся справа в санкціях.