В середині 70-х років інженери УАЗа почали роботу над абсолютно новим позашляховиком

За час існування СРСР кожен автовиробник встиг створити дослідні зразки безлічі моделей нових машин, проте більша їх частина так і не була запущена в серію. Однією з таких машин є УАЗ-3172 "Вагон".

До середини 70-х років УАЗ продовжував випускати морально застарілу модель УАЗ-3151, у зв'язку з чим Міноборони СРСР зробило замовлення на розробку нового повнопривідного позашляховика. Робота над моделлю стартувала в 1975 році, а закінчилася в 1983 році.

Машина пройшла різні випробування якостей, проте в серійне виробництво по ряду причин так і не потрапив. Інженери продовжували доопрацьовувати УАЗ - 3172 до 1988 року, проте через пару років замовник вирішив повністю відмовити від підтримки цього проекту. Потім настали 90-і роки, в період якого мови про розробку і випуск нових моделей взагалі не йшло. За різними даними, в процесі роботи над" Вагоном " було зібрано близько десяти дослідних зразків.

Дана модель виділялася дуже гідно прохідністю, оснащувалася нерозрізними мостами з зовнішніми редукторами, блокуванням трьох диференціалів, пружинною підвіскою і ГУРом.

Позашляховик здатний був перевозити до 10 бійців одночасно і буксирувати причіп вагою до 1,2 тонн. Поки інженери гралися з кузовом, з'явилося кілька прототипів в трьох - і п'ятидверному виконанні, м'яким і жорстким дахом. Під капотом "Вагона" стояло безліч моторів, серед яких бензинові агрегати об'ємом 2,9 літрів і турбодизель виробництва УМЗ.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали футуристичну модифікацію "Таврії", яка не потрапила в серію.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у США на продаж виставили цікаву колекцію радянських машин.

Також "Hyser" писав, що у мережі показали унікальний Саморобний автомобіль ВАЗ"Лань".