У мережі показали, як в 70 - х з "Волги" зробили дуже високий повнопривідний позашляховик

Якщо порівнювати радянський і Західний автопром, то можна сказати, що вітчизняним автоделам хороші думки в голову приходили раніше, але реалізовували вони їх не дуже добре. Прикладом такої машини є рідкісна повнопривідна "Волга"ГАЗ-24, яка була випущена всього в п'яти примірниках. Про цю машину на своєму YouTube-каналі розповів блогер Іван Зенкевич.

Цю машину по праву можна назвати одним з найрідкісніших спадщин радянського автопрому. Автомобіль не тільки був випущений вкрай обмеженим тиражем, але ще і використовувався вищими урядовими відомствами, а тому звичайним людям був недоступний.

Створити таку машину вирішили в 70-х роках, коли на газі звернули увагу на те, що ніша комфортних позашляховиків пустує. Для реалізації такого проекту був обраний найсучасніший на ті часи автомобіль-комфортабельний седан ГАЗ-24.

По зовнішності змін в машині немає, як зовні, так і всередині, хіба що кліренс виріс до 200 міліметрів. Свого часу ця "Волга" належала Леоніду Брежнєву, їздив він на ній, правда, в якості пасажира. Генсеку машина не дуже подобалася в основному через підвищений кліренс, який не дозволяв комфортно залізти в авто.

Хоч ця "Волга" і позашляховик, рами в ній немає, а все тому що в 70-і роки радянські машини робили практично повністю з металу і залишали Серйозний запас міцності. Роздавальна коробка була взята з УАЗа, правда його довелося серйозно переробити.

На дорозі автомобіль поводиться специфічно. Якщо про оригінальну "Волгу" можна сказати, що вона хоч і не їде, зате вальяжно і валко, то ось повнопривідна вважай зовсім не рулиться, хоча це скоріше обумовлено її орієнтованістю на бездоріжжі.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали футуристичну модифікацію "Таврії", яка не потрапила в серію.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у США на продаж виставили цікаву колекцію радянських машин.

Також "Hyser" писав, що у мережі показали унікальний Саморобний автомобіль ВАЗ"Лань".