У мережі згадали маловідомі моделі Штутгартського автовиробника, які не увійшли в серію

Серед багатьох автовиробників минулого століття Porsche виділився тим, що в його модельному ряду довгий час перебувала всього одна модель. У період з 1948 по 1964 рік вироблявся Porsche 356, з 1965 по 1969 рік — 911, після чого в модельному ряду його замінив 914-й. При цьому компанія робила прототипи нових автомобілів, проте більшість з них не дійшли до конвеєрного виробництва, хоча вони і вплинули на більш пізні моделі бренду. Про це повідомляє iнформаційний портал "Carakoom".

Першим прототипом є 530 модель, яка розроблялася в 1953 році. Це чотиримісний варіант Porsche 356, який володів більш довгою колісною базою, подовженими дверима, а також другий ряд сидінь. Варто відзначити, що хоч автомобіль і не стали випускати серійно, на його основі був створений Type 754, який пізніше перетворився в 911.

Porsche 530. Фото: Carakoom

Наступним прототипом компанії став Porsche 542, який не мав нічого спільного з 356 моделлю. Важливим моментом є те, що тут двигун був розташований нетипово для виробника — не спереду, а ззаду. У цього трилітрового двигуна було два варіанти виконання: з повітряним охолодженням і з водяним, і перевага була віддана другому.

Porsche 542. Фото: Carakoom

Наступна модель, яка отримала назву 909 Bergspyder, була створена в 1968 році як болід для хіллклаймб-гонок. Автомобіль відрізняється неймовірно низькою вагою - всього 375 кілограм, завдяки тому, що шасі було виготовлено з алюмінію, а кузов — з пластику.

Porsche 909 Bergspyder. Фото: Carakoom

Встановлений ззаду 2-літровий мотор володів потужністю 275 к.с., який розганяв автомобіль до 97 км/год всього за 2,4 секунди, за рахунок чого цей автомобіль досі дає фору по швидкості багатьом сучасним гіперкарам.

Варто уваги і Porsche B32. Технічно цей автомобіль - не Porsche, проте в ньому використовувалося багато компонентів від 911 першого покоління. Ця машина була розроблена в якості допоміжного транспорту для випробувань Porsche 959. У рух мікроавтобус приводив 3,2-літровий опозитний мотор з 911 Carrera. Крім того, в ньому використовувалася спортивна підвіска, ефективні гальма і коробка передач з 911 SC. Всього таких машин було випущено 15.

Porsche B32. Фото: Carakoom

Останній автомобіль у списку цікавих прототипів-Porsche 984. Цю машину розробляли в період з 1984 по 1987 рік, він повинен був стати бюджетною моделлю з цінником від 14 тисяч доларів. У родстера була жорстка складна дах, повний привід і 150-сильний мотор. Потрапити в серію 984 не дав крах фондового ринку, і до ідеї повернулися тільки в 90-х роках при створенні моделі Boxter.

Porsche 984. Фото: Carakoom

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що експерти розповіли, які автомобілі викрадають найчастіше.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали концепт рестайлінгу ВАЗ-2107, який не потрапив в серію.

Також "Hyser" писав, що водіям розповіли, як правильно чистити авто від снігу.