Відомий автомобільний дизайнер висловив свою думку щодо обраного для BMW дизайну

Однією з ключових особливостей автомобілебудування є розробка зовнішності машин. З тих пір, як всі автомобілі стали виглядати приблизно однаково через стандарти пасивної безпеки, дизайнери обмежені в створенні привабливої зовнішності своїх машин, і грамотно розпорядитися цими інструментами вдається далеко не всім. Відомий автомобільний дизайн Френк Стівенсон вважає, що BMW не справляється зі створенням дизайнів для своїх автомобілів, передає інформаційний портал "АвтоЦентр".

Френк Стівенсон-відомий художник, який працював з такими титанами автомобільної індустрії як McLaren, BMW, Ferrari і Maserati. Він заявив, що випущений баварським автовиробником BMW новий кросовер XM — це "найбезглуздіше" з того, що йому доводилося бачити.

BMW XM. Фото: Авто Центр

Перші зображення концептуальної моделі кросовера від німців з'явилися в мережі в листопаді минулого року. Це концепт-кар, який покликаний показати, яким бачить майбутню зовнішність своїх машин компанія.

Багато автомобілістів, в тому числі і Стівенсон, виявилися не в захваті від дизайну BMW XM. Питання викликають вже встигли всім набриднути гігантські "ніздрі" радіаторної решітки, головна оптика і колісні арки. Дизайнер похвалив виконання капота і наявність чорної лінії уздовж кузова, яка візуально об'єднує дверні ручки моделі. На цьому, правда, компліменти закінчилися, оскільки задня частина кузова, за словами Стівенсона, викликала у нього "фізичний біль".

Відзначимо, що розробкою дизайну концепту займалися дизайнери зі спортивного підрозділу компанії. Це перша розробка m-підрозділу, яку вона створила повністю самостійно з 1978 року, коли був створений спорткар M1.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали позашляховик Jeep, який завівся після 30 років простою під відкритим небом.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали, як "Таврія" могла б виглядати сьогодні.

Також "Hyser" писав, що у мережі на продаж виставили унікальний спортивний ГАЗ 30-х років.