У мережі розмістили дуже цікавий і унікальний пост про дуже старий радянський автомобіль. Багато людей навіть і не знають про те, що існував джип з Іжевська, навіть багато автознатоків можуть здивуватися побачивши такого "динозавра".

Відповідну публікацію розмістили на порталі «За кермом»

Цей унікальний автомобіль ІЖ-5 в деякій мірі вважається попередником легендарної Ниви.

ІЖ-5 володів повним приводом з несучим квадратним кузовом 1970 року. За часів створення цього автомобіля ніяких аналогів навіть і не існувало.

Переднім мостом і оригінальною роздаткою управляли за допомогою всього одного важеля.

Варто відзначити, що радянські майстри прийняли рішення відмовитися від проміжного валу між коробкою передач і роздаткою, що набагато знизило шум і вібрацію від трансмісії автомобіля.

Крім цього, потрібно підкреслити, що передня незалежна підвіска – від Москвича і вона значно посилена, а задня - компактна торсіонна.

ІЖ-5
ІЖ-5

Щоб розмістити 412-й двигун під капотом, довелося змінити впускний трубопровід і встановити горизонтальний карбюратор «Солекс», так як він не вміщався через свою висоту.

Дизайн цього радянського "дракона" не мав ніякого значення на ті часи. Очевидно, що з самого початку цей автомобіль був приречений ще до свого створення.

Цей короткий автомобіль був з металевого кузова, він базувався на агрегатах від Москвича – 412, але, дуже дивно те, що цей «дракон» був повнопривідним з роздавальною коробкою, яка управлялася одним важелем.

Розвитком цієї машини став ІЖ-14, у якого можна було підключити і передню, і задню вісь окремо. Крім цього, можна було підрубати і повний привід.

Нагадаємо, що у мережі показали унікальні кадри модифікованої Таврії, яка так і не з'явилася на світ.

Як раніше повідомляв портал "Hyser", у мережі показали унікальні ЗАЗ Перспектива, яких випустили всього в 3-х примірниках.

Також портал "Hyser" писав, що українцям розповіли, як не платити штраф за несправні габаритні вогні.