Разом з Range Rover і Jeep Wagoneer "Нива" від АвтоВАЗа стояла біля витоків принципово нового ринкового сегмента-комфортних позашляховиків. Ось тільки різноманітність варіантів комплектації і кілька модифікацій так і не змогли завоювати популярність серед покупців. Радикальне рішення виробник відтягував кілька років, але всьому рано чи пізно приходить кінець.

Історія моделі ВАЗ-2131, доповненої двома дверима, почалася ще в 1993 році. За роки випуску автомобіль сходив з конвеєра в декількох комплектаціях і модифікаціях, але так і не зміг завоювати популярність серед покупців.

Основна причина, за словами автолюбителів, - недостатньо якісна збірка. Крім того, як для позашляховика, то у Lada Niva спостерігалася недостатня динамічність застарілого силового агрегату з об'ємом 1,7 літра і низький рівень прохідності.

Ось і стала п'ятидверна НИВА жертвою низького попиту і конкуренції. Відомо, що останні позашляховики повинні зібрати в грудні, хоча якщо підприємство не встигне використовувати всі знаходяться на складах кузова, то частина машин випустять ще й в січні.

До слова, п'ятидверна Нива ніколи не була масовою. Так, з 3 мільйонів зібраних з 1977 року позашляховиків лише 100 тисяч – подовжені. Відзначимо, що п'ятидверна модель на 50 см довше звичайної Ниви – 4240 мм.

При цьому більш популярний трьохдверний варіант виробник планує випускати ще мінімум кілька років.

Ксаті, за часів СРСР" Нива " була найоригінальнішою, найвідомішою і комерційно успішною розробкою вітчизняного автопрому. Вазівський позашляховик знали, цінували і купували в усьому світі — від Європи до Австралії та Канади.

Нагадаємо, що у мережі розповіли, як наші предки перевзували своїм Легкові автомобілі.

Як раніше повідомляв портал "Hyser", у мережі показали унікальні Волги, які модифікували в Радянському Союзі.

Також портал "Hyser" писав, що у мережі розповіли, як в Радянському Союзі вибирали автомобілі.