В мережі показали рідкісний "Запорожець" 1962 року зі кузовом мінівен.

На початку 60-х років минулого століття Запорізький автомобільний завод (ЗАЗ) був серед перших в усьому світі, хто створив мінівен. Правда прототип незвичайного мікроавтобуса з кузовом вагонного компонування був зібраний в єдиному екземплярі, так і не ставши серійним. Про це написали російські ЗМІ.

Як виглядав рідкісний Запорожець 1962 року зі кузовом мінівен, який так і не став серійним, фото з мережі

За основу мікроавтобуса був взятий серійний "Запорожець", а саме усі його вузли і агрегати. Таким чином, мікроавтобусу дісталися незалежна підвіска задніх коліс і торсіонна підвіска передніх, а також гальмівна система від "Запорожця" з барабанами на всіх колесах. Ззаду, під підлогою установили чотирициліндровий мотор повітряного охолодження, який міг видавати всього 27 кінських сил.

Проте за рахунок розташування мотора, він охолоджувався набагато краще, ніж у звичайного "Запорожця". Однак через заднемоторной компонування довелося видозмінити і корму, де також розмістився люк, призначений в основному для ремонту двигуна.

Фото з мережі

При цьому кузов для мінівена був зібраний практично з нуля, проте оптика була запозичена у ЗАЗ-965. Разом з тим, у пасажирської частини салону мінівена розміщувалися два ряди сидінь, причому передній ряд - проти ходу авто. Всього в авто вміщалось шість пасажирів, а ще машина могла витримати до 350 кілограмів.

Важило авто близько 700 кілограмів, але могло розігнатися лише до 70 кілометрів на годину. Але було при цьому досить економічним: витрата палива становила всього 7,5 літра на 100 кілометрів. Машина могла мати попит серед автомобілістів, але у Мінавтопрому не знайшлося грошей на втілення ідеї в життя.

Раніше "Нyser" писав про те, що у мережі показали, як виглядає гібрид Таврії і Славути.

Також наш портал повідомляв, що умілець показав народну Таврію з "очима" Porsche.

Нагадуємо, що у Німеччині знайшли унікальний гоночний Запорожець з двигуном Lada.